Blog
A 2024-es évben elérkeztünk oda, hogy szinte minden motorozási stílusra van elérhető aktív védelmet jelentő légzsák. Utcára, versenypályára, és idén már Off-Roadra is. De ne szaladjunk előre, kezdjük az elején.
Igaz, videós beszámolót ígértem a bukósisakról, ami el is készült, azonban az összerakott anyag valami miatt nem tetszett annyira, hogy publikáljuk.
Nagyon egyszerű a válasz arra, hogy miért nem tetszett. Olyan frissek, és olyan pozitívak voltak az élmények, első benyomások a sisakot illetően, hogy lányos zavaromban nem tudtam kellő összeszedettséggel beszélni róla. Csapongtam a bukót illető információk között, és valahogy benne volt minden, de mégsem volt kerek a sztori. Na de elég is lesz a mentegetőzésből, térjünk a lényegre.
A motorosok két kategóriába sorolhatók az aláöltözők terén. Van, aki még soha nem használta, és van, aki soha nem indulna el nélküle.
Nah jó, legyen három, mert van olyan is, akinek van, és elfelejteni felvenni, a nagy sietségben. :)
Hogyan válassz légzsákot?!
Rengeteg gyártó, több típusú légzsákos rendszere létezik már a piacon, ráadásul hasonló árkategóriában, így elég nehéz eligazodni, hogy a Te motorozásodnak, mi is a leginkább megfelelő.
Egy dolgot rögtön az elején leszögeznék, bármilyen légzsákot is választasz, eggyel többet tettél a biztonságodért. De mindent megtettél érte?
MotoStar Tech‐Air Service Center közlemény
2022. január 5-7. között tartották Las Vegasban a Consumer Electronics Show-t, ahol az Alpinestars is tartott egy régen várt bemutatót.
A légzsákok szervizelése az elmúlt években több hetet vett igénybe, mert a hozzánk beérkező, szervizelésre váró légzsákokat ki kellett küldenünk Olaszországba. Ezt a hosszadalmas procedúrát sikerült megváltoztatnunk.